Car for sale in Christchurch :) - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Wouter Everbroeck - WaarBenJij.nu Car for sale in Christchurch :) - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Wouter Everbroeck - WaarBenJij.nu

Car for sale in Christchurch :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

14 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hey hey!

Een heel kort berichtje. Aangekomen in Christchurch om mijn Toyota te verkopen. Een van de dagen zal ik nog wel eens wat verhaaltjes posten. Momenteel druk druk druk met het verpatsen van de auto eh :) Een Japanner is al erg geinteresseerd in mijn Japans stukske staal dus hopelijk ben ik er vanavond al vanaf.
Zoals beloofd eindelijk nog eens een paar foto's. Dit zijn er vooral van de laatste 2 weken. De rest volgt een van de dagen.

Greetz

Witte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Wouter

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 39877

Voorgaande reizen:

04 November 2008 - 20 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: